انتهاي عاشقي
دیگه باورم شده ندارمت

این  سكوت   و این  هوا و  این  اتاق  ..   شب  به شب   به   خاطر  م   میاردت
تو ی  ا  ین  خونه  هنوز م  یه  نفر       .. نمی  خو ا د باو ر  کنه  ند ا ر د ت

نمی  خوا  د  با و ر  کنه تو   ا ین   ا تا  ق    ..        دیگه    ما   با   هم   نفس  نمی کشیم
زیر   لب   یه  عمر  میگه   با   خود ش     ..    ما   که   ا ز  همدیگه   دست نمی کشیم

به   هو ا  ی    ر و ز بر گشتن   تو   ..    سر   هر  را هی   نشونه   می کشه
با   تمام   جاد ه  های   ر  و  زمین        ..       رد   پا  تو  سمت     خونه   می کشه
دیگه باورم شده ندارمت

من   دار  م   هر   رو ز مو   بد  ون   تو        ..        با   تب    یه  خا  طر  ه   سر  می کنم
با خودم به جای تو حرف میزنم          ..       خود  مو   جای   تو با  ور  می کنم

تو  ی   این    خونه   به غیر   از   تو   کسی           ..      دل   شو    با   من    یکی    نمی   کنه
من   یه   د  یو  و  نم   که   جز   خیا  ل   تو    ..    کسی   با   من       زندگي     نمی کنه

تو   سکوت   بی   هوای  این    ا  تا  ق ..   شب    به   شب   به   خاطر م   میا ر مت
خو  د  مم   با  و ر  نمی کنم  و لی        . .     د   یگه    باو   ر م   شد   ه  ند   ا ر   مت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,19:37به قلم: حميد منصوري ™